CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2011. február 14., hétfő

Valentine's Day

A mai bejegyzés címét puszta idegborzolásnak szántam... mert olyan, hogy Valentin Nap számomra nem létezik, sőt! Nem értem, minek kell átvenni mindenféle hülye ünnepet Amerikából... a sajátjainkat meg lassan már elfelejtjük. Így lett Halloween a Mindenszentekből is. És haragszom.

Nna. Most, hogy ezen túl vagyunk, bejelenthetem a nagy hírt: ma hivatalosan zobagi lettem.
Furcsa érzés.
Pont ma... ugyebár.
Mert annak ellenére, hogy nem érdekel ez az egész szivecske-mizéria, azért mégis feltűnt, hogy amíg mindenki piros rózsával a kezében rohangált ma az utcán, én épp a hivatalban intéztem a névváltoztatásomat. Hm.
És most jön majd még csak a java: az Okmányiroda. Ahol majd jó sok pénzen visszavásárolhatom ami mindig is az enyém volt. Szörnyű.

De ne tessék aggódni, minden rendben velem.
A barátaimnak (és néha a szervezőkészségemnek) hála az elmúlt héten minden nap került a hasamba meleg kaja... ami nem csak a közérzetemen, de már a mérlegen is meglátszik. :)
Oké-oké, persze még mindig el kell mennem egyel kisebb farmert vásárolni, de ez már csak részletkérdés.
Most úgyis jó idő lesz, meg mozgás - március 12-én futom az idei első félmaratonomat -, meg kirándulás és motorozás és jó levegő, meg móka-kacagás... és majd jól visszanövök a bőrömbe. :)

Búcsúzóul, és ezt a különleges napot megkoronázandó álljon itt egy jó zene...


Boldog névnapot, Bálintok! ;)

0 megjegyzés: